Etikettövrigt-mode
Läst 1666 ggr
Zandra---83
2007-10-19, 14:58

Någon mer som säljer eller köper Oriflame?

Skulle gärna vilja få kontakt med andra i Karlstad.området (eller de som ofta är i Karlstad,om ni förstår vad jag menar) som känner till Oriflame. Jag har nyss börjat med att sälja för dom och skulle vara kul och träffa andra som håller på och säljer eller köpt de produkerna.

KamillaB
2007-10-19, 14:59

Smart idé

Zandra---83
2007-10-19, 15:16

#1 Vad då.Nu hänger jag ej med vad du menar?Jag inte är så smart nu,men det beror på en annan här på fokus(inte detta utan ett annat) som inte kan fatta vad man skriver när det gäller en sak.Men men.

Vore kul att träffa andra som jag skrev förut,jag är så ny med det så vore kul om man kunde hitta ett gäng som tycker om de produkterna så man kunde träffas och hitta på något kanske och sen få tips och idéer i verklighetan,om jag säger så än bara över nätet.

Starta en egen diskussionssajt!

För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...

Kom igång på några minuter. Gratis förstås!

KamillaB
2007-10-19, 15:19

Jag menade bara att det var en bra idé att leta här.

Zandra---83
2007-10-19, 15:36

#3 Okej då är jag med. Hoppas verkligen denna blir lika stor som glamur. Men jag var lite rädd när jag skrev tråden om det skulle vara reklam,men tånkte att passa det ej så får de ansvariga ta bort den. Men det är ej så lätt att hitta folk som kan något om man inte får lägga in en tråd och reklam är det i nästan alla trådar.

Hoppas någon ser detta och finns här i närheten,men visst är det okej att andra svarar också,men jag vill ju helst komma i kontakt med de i området Karlstad,men jag förbjuder ju ingen att svara så länge vi håller oss till tråden i huvudsak.Kul att få snacka om en sak jag ej kan så mycket om än. Men var på en kurs i onsdags om hudvård och hudprodukter och har aldrig stött på så bra produkter som de jag testade där! Ingen hinna eller att känna sej fet efteråt och alla fick göra en ansiktsmask på varandra och jag har aldrig haft så bra hud efteråt som jag hade då! Kommer verkligen att fortsätta med dessa produkter!

Morrhoppan
2007-10-19, 15:42

Jag säljer Oriflame, men bor ju inte i närheten, jag bor i Blekinge. Håller med om att de har bra, prisvärda produkter, åt minstone det mesta. Kul att du gått på kurs, själv har jag inte hunnit med det än, fast jag har sålt i ett år!

Du har alltid din kontaktperson att fråga om det skulle vara några problem, de kan hjälpa till med det mesta. Lycka till med ditt säljande!

Zandra---83
2007-10-19, 15:48

#5 Visst har jag henne,men nu är det inte såna saker jag funderar över (men tack så jätte mycket för tipset!) utan bara allmänt vad och hur ex make up produkerna ser ut. Jag menar alla ögonskuggor blir ju inte vad de lovar i färgen om jag säger så och det är långt ifrån alla som håller vad de lovar i längd,alla säger att vissa produker klara 8 timmar andra 12 timmar. Ja du förstår och nu vore det kul vad dessa klarar.

Sen vorde det ju ej fel om man kunde göra något en kväll tillsammans hemma hos någon,typ en tjejkväll eller så men någon inriktning antingen ex make up eller hudvård eller så.

Upp till toppen